Mydlo s Mikou s vôňou Jazmínu a Citrónu




Tak toto je ďalší z mojich hokusov pokusov, veľmi vydarený žiaľ nie, aj keď na prvý pohľad myslím vyzerá pekne 😊 mika sa však otláča úplne všade takže nezostalo mi nič iné ako vzor vlastne zničiť a vzniklo tak mydlo s celoplošným zásypom 😀

Vložím aspoň postup ako som ho vytvorila a možno vás napadne ako túto techniku vytuningovať 😊 
Prikladám tiež zmes esenciálnych olejov, ktorá je ako inak úžasná 😋 ja tie esencie proste žeriem

Postup: 
  • urobila som si mydlo s pridaním oxidu titančitého, aby bolo pekne biele (ani som sa nenazdala hustáááá stopa- bum rýchlo do formy) 
  • na mydlo som položila šablónu- je to šablóna z cukrárskych pomôcok 
  • farebnou mikou som cez sitko posypala vrch mydla a nakoniec som to celé poriadne nastriekala isopropylalkoholom 

Mrzí ma, že na fotke je tá mika taká fádna, v skutočnosti je nádherne žiarivá. Cyklámenová mika je- Ooh la la a oranžová- Orange Burst. 
Po pár dňoch som ešte skúšala mydlo nastriekať alkoholom, ale žiaľ je to hrubá vrstva a otláča sa, tak som ju nakoniec prstom rozotrela po celom mydle (tu môžete názorne vidieť, že som do formy liala už príliš husté mydlo- čo možno tiež spôsobilo, že sa tam mika poriadne nedrží)

A aby som nezabudla na esenciálne oleje! Na 500g olejov som použila: 
4,5g esenciálny olej Jazmín- 5% 
5,5g esenciálny olej Citrón
3,5g esenciálny olej Palmarosa

Veľmi príjemná a nevtieravá sladká kombinácia s jemným nádychom citrusu. 

Fuuu ešte mám v zálohe jednu šablónku, asi to predsa len opäť skúsim, tipy? 😉

0 komentárov:

Zverejnenie komentára