Balím kufre!


S týmto príspevkom dosť meškám, nakoľko povedzme si pravdu, takmer polovica leta je za nami!
Ja som však prišla na rad až teraz a o dva dni odlietam do ešte teplejších krajín 😁
A čo nebude chýbať v mojej príručnej batožine? Poďme poporadí 😊

Mydlo...óóó áno, bez mydla ani na krok haha...vybrala som si toto peelingové mydlo, hlavne kvôli exfoliačným vlastnostiam. Vhodné je na rannú sprchu pred opaľovaním. 
Vlastne nebudem vám klamať, mydlá si beriem určite dve 😀 niečo lahodne jemné na večernú sprchu sa bude hodiť
Recept na kávové mydlo nájdete TU a recept na osviežujúce mliečne mydlo s mätou a citrusmi TU.

Vlasy- na vlasy používam už dlhú dobu šampúch- pevný šampón na báze tenzidov, doplnený o bylinky z mojej mini záhradky. Bez kondicionéru dokážem celkom existovať, ale predsa len, vlasy sa s ním lepšie rozčesávajú a sú poddajnejšie, tento kokosový je môj favorit. Na recept na šampón aj kondicionér sa môžete tešiť už čoskoro.  

Pazúšky- ani na krok bez krémového deodorantu v kombinácii s osviežujúcim sprejom. Recepty nájdete TU a TU. 

Samozrejme zúbky...prášok na zuby je pohodlný na cestovanie a oceníte ho ak si beriete len príručnú batožinu s obmedzeným množstvom tekutín. Recept TU.

Marhuľový olej používam na odličovanie. Na mokrý vatový tampón si dám malé množstvo oleja, priložím a jemne odličujem, netreba žiadne silné drhnutie. Tvár si zvyčajne očistím ešte vilínovou vodou.

Parfém je jeden z receptov, ktorý vám tak isto napíšem v ďalšom príspevku. Na tento som čakala viac ako dva mesiace, kým sa esenciálne oleje krásne prepojili. Neviem sa už dočkať na jeho premiéru, vonia skveleee...

Lesk na pery je naopak veľmi jednoduchá 5 minútová záležitosť. Na tento som použila 2g jojobového oleja, 2 g ricínového oleja, 1 g včelieho vosku, 0,2g ružovej miky a kvapku pepermintového esenciálneho oleja. Oleje a vosk zohrejte, primiešajte miku a esenciálny olej. Ešte teplé nalejte do nádobky. 

A čo opaľovanie? Ja som hrozná bleduľa, olej na opaľovanie, ktorý som si vyrobila v najväčšej horúčave a pri najsilnejšom slnku použiť nebudem môcť, takže tu musím siahnúť po kréme na opaľovanie z obchodu s vyšším ochranným faktorom. Olej príde na radu až v neskorších hodinách a posnažím sa otestovať ho aj na priateľovi 😃 ak obstojí, recept vám hneď napíšem.

Máte už dovolenku za sebou alebo pred sebou? Bez čoho z domu neodídete? 😊

0 komentárov:

Zverejnenie komentára