100% Mydlo z Bambuckého Masla




Keď kúpite kilo bambuckého masla za 7eur, čo iné vám napadne ako vyskúšať 100% bambucké mydlo?! 😊

Poviem vám, toto mydlo sa vyklopilo z formy samé, veď pozrite fotku, je proste dokonalééé! Toto je najkrajšie najjednoduchšie mydlo, aké sa mi kedy podarilo, teda hovorím stále o jeho tvare 😃

Čo sa týka vlastností, nie som až v takom úžase. Mydlo má príjemnú, jemne krémovú penu, ktorá sa ale rýchlo stráca, pocit na dlaniach zostáva veľmi príjemný, no na pokožke akoby jemne vysušujúci. Neviem či je to individuálne, testovala som ho iba na sebe, ale je to celkom zvláštne, nakoľko jeho čistiace účinky v soapcalc sú 0. 

Čo môže ešte niekoho odradiť je zvláštna vôňa, nerafinované bambucké maslo samo o sebe nie každému vonia. Ja však túto vôňu zbožňujem a aj napriek pridanému esenciálnemu oleju, stále preráža. Tentokrát som zvolila Ylang Ylang, perfektne dopĺňa vôňu masla. 

Recept:

!Bezpečnosť: 
Ochranné okuliare, rukavice, dlhé rukávy, vetraná miestnosť. V prípade poleptania pokožky roztokom hydroxidu alebo surovým mydlom, oplachujte postihnuté miesto aspoň 15 min pod tečúcou vodou.
- See more at: http://isweetfresh.blogspot.sk/2017/03/trojity-kokos-100-kokosove-mydlo.html#sthash.nqqIkkCE.dpuf
!Bezpečnosť: 
Ochranné okuliare, rukavice, dlhé rukávy, vetraná miestnosť. V prípade poleptania pokožky roztokom hydroxidu alebo surovým mydlom, oplachujte postihnuté miesto aspoň 15 min pod tečúcou vodou.

Postup:
  • Odvážime si všetky suroviny
  • Postupne nasypeme hydroxid do vody - NIKDY NIE NAOPAK a miešame kým sa rozpustí, necháme vychladnúť na 30
  • Maslo rozpustíme a necháme vychladnúť na teplotu približne 30
  • Roztok hydroxidu pomaly vlejeme do vychladnutého masla, premiešame a ponorným mixérom premixujeme do stopy 
  • Pridáme esenciálny olej a premiešame
  • Mydlo nalejeme do formy, prikryjeme kartónom a zabalíme do deky

  • Po 24 hodinách vyklopíme z formy 
  • Necháme odpočívať 6-8 týždňov pred použitím
Pri tomto mydle vás nič neprekvapí, je veľmi jednoduché na výrobu, konečný efekt je však len trochu nadpriemerný, jeho najväčšie + ako som už písala vyššie je krásny pevne pôsobiaci tvar a pre milovníkov bambuckého masla úžasná vôňa.

Láka vás vyskúšať? Dajte mi vedieť čo si myslíte o tomto mydle 😊 
Pekný víkend! 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára