Pleťová maska z bahna z mŕtveho mora


Konečne krásny slnečný deň, tak som sa rozhodla trošku zrelaxovať na balkóne so šálkou bylinkového čaju a pleťovou maskou. 
Vždy sa ubezpečujem, že si ju budem dávať každý týždeň, ale ak mi to vyjde aspoň raz za dva tak som celkom spokojná😊
Táto je úplne perfektná a pritom veľmi jednoduchá. Akurát si treba zadovážiť to bahienko, ale výsledok za to naozaj stojí! pleť jemná, pružná, hladká, voňavá...jednoducho u mňa niekoľko palcov hore. Tu je recept:  



       + miska
       lyžička/ špachtlička
       štetec na nanášanie/ prsty 

Ako esenciálny olej používam levanduľu, ktorá obnovuje pleťové bunky a potlačuje začervenanie pleti, okrem iného navodí krásny pocit relaxu.
Suroviny som zmiešala plastovou špachtličkou, ktorou masku aj nanášam, ale použiť môžete aj lyžičku a masku naniesť čistými prstami. 
Zo začiatku maska jemne štípe, čo sa ale u niekoho nemusí vyskytnúť vôbec alebo naopak štípanie môže byť silné. Je lepšie naniesť si bahno iba na kúsok kože a počkať chvíľku. Pôsobiť môžete nechať aj 15-20 min, kým maska uschne a následne umyť teplovou vodou. 

A tu už je foto mojich dobrovoľníkov na testovanie 😁
Dajte vedieť či ste už podobnú masku vyskúšali alebo sa chystáte 😊 

 


0 komentárov:

Zverejnenie komentára