Ylang Ylang Šlahané Telové Maslo


Voňavé telové maslo vyrobené čisto z prírodných surovín. Budete sa zalizovať 😀
Nie, samozrejme nie je určené na konzumáciu, i keď je pravda, že nad každým výrobkom premýšľam, či ho môžem ochutnať 😁 a keď som došlahala toto maslo, metlička si to priam pýtala 😊
ale netreba to riskovať, radšej sa poriadne ponatierajte od hlavy po päty, pokožka vám poďakuje.
Telové maslo je oveľa hutnejšie ako telové mlieko, najmä preto, že neobsahuje vodu. Nemám skúsenosť aký pomer tekutých olejov a tuhých masiel je potrebný, aby sa zmes dala stále vyšlahať, ale asi pod 70% obsahu masiel (rátam aj kokosový olej) by som nešla. Ak máte niekto inú skúsenosť, podeľte sa v komentári 😊 
Tu je môj recept:

                  + mixér
              miska
              váha
              lyžica
              pipeta 

Postup:
Odvážime si oleje a maslá, dáme roztopiť do mikrovlnky alebo do vodného kúpeľa. Následne čakáme kým nám zatuhnú. (ja som to dala do chladničky, takže som musela kontrolovať každú chvíľu, aby mi nestuhli tak, že ich budem musieť znova roztápať 😊

Mixérom zmes šlaháme cca 5-10min, konzistencia musí byť nadýchaná a pevná. Pridáme vitamín E a esenciálny olej a ešte raz prešlaháme. Ak nechcete veľmi intenzívnu vôňu tie tri kvapky úplne stačia. Navyše som použila nerafinované kakaové maslo, ktoré má svoju krásnu vôňu. 

Hotové maslo naplníme do nádobky a môžeme používať. Pri teplote nad 24℃ sa začne roztápať, vtedy je potrebné ho skladovať v chladničke.

Spojenie vône Ylang Ylang a čokoládovej arómy kakaového masla je úžasné. Pre lepšie vstrebanie odporúčam nanášať na vlhkú pokožku. Tá zostane krásne jemná a hydratovaná. Určite stojí za vyskúšanie! 

Video tutoriál s SK titulkami:

https://www.youtube.com/watch?v=5gbOVBIKEpM
Krásny víkend všetkým! 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára