Mozaikové Mydlo s Eukalyptovým Olejom




Všetko na tomto mydle sa po...kazilo 😃 od začiatku až do konca ma pekne potrápilo, no musela som si to vyskúšať, prvý a určite aj poslednýkrát 😎
Recept vám ani nejdem písať, opíšem iba túto zaujímavú techniku a farby, ktoré som použila. 

Takže začnem s výrobou tých malinkých mozaikových kúskov. 
Urobila som si mydlo troch farieb. Ružová- mika Ooh la la, oranžová- mika Orange Burst a žltá- Gold Sparks, rozmiešané v glyceríne. Nepoužila som žiadnu vôňu. Ako vidíte na fotke, je tak cca do 3/4 formy.


Mydlo sa mi neskutočne drobilo, už vtedy som myslela, že to vzdám, ale nemohla som, ešte stále tam bola vidina krásneho mydla 😂 samozrejme sodný prach nesmie chýbať!


Takto nejako vyzeralo krájanie na mini kúsky, ktoré som si následne ukladala na predkreslené obdĺžniky podľa formy.


Trošku piplačka, ale najhoršie ešte len príde hihi. 
Urobila som mydlo, kde som pridala oxid titančitý kvôli bielej farbe a eukalyptový esenciálny olej a naliala cca do 1/2 až 3/4 formy. 


Po tomto kroku už neexistuje žiadna fotodokumentácia 😁 
čakala som či ma neporazí...na začiatku bolo mydlo moc riedke, farebné kúsky padali až na spodok zalievali sa bielym mydlom, neskôr bolo mydlo zase príliš husté, veľa mydla sa vytláčalo von..no proste takto som si nepredstavovala výrobu...nevadí výsledok je prekvapivo prijateľný, ale druhýkrát sa už do toho nepustím 😀 teda aspoň nie touto cestou

posledné mydlo som už nezvládla, bolo príliš husté, tak som tam farebné kúsky iba nahádzala a keď stvrdlo vrch som odkrojila- toto je rozdiel medzi nimi- mydlo vpravo sú pracne naukladané kúsky, vľavo- oveľaaa rýchlejšia metóda nahádzania a odkrojenia


Aby som nezabudla aj mydlo vpravo som trochu zvrchu orezala a začistila, aby vyzeralo lepšie. 

Tak a to je asi všetko, pustíte sa do toho či som vás príliš odradila? 😊
Verím, že sa to dá urobiť aj lepšie a krajšie, ale doporučila by som veľkú formu, nie túto na jednotlivé mydlá, naozaj to bolo pracné. A pracovať s overeným receptom, ja vždy skúšam niečo nové a takto to dopadlo. Ale svoje miesto si u nás v kúpeľni určite nájde! 

Krásne a vydarené mydlenie všetkým!

0 komentárov:

Zverejnenie komentára