Krém na Tvár s Ružovou Vodou a Gerániom




Čo poviete na letný, svieži a ľahký krém na tvár s príjemnou kvetinovou vôňou? Dnes som si taký pre vás pripravila v spolupráci s www.handymade.sk -predajcom surovín na výrobu kozmetiky.

Obsahuje samé prírodné dobrôtky, je veľmi ľahký a dobre vstrebateľný, osobne používam ráno, asi 20 min pred nanesením make-upu na vlhkú pokožku. 
Ja som ešte stále posadnutá vôňou geránia, je veľmi príjemná, taká neotravná, ale použiť môžete akýkoľvek váš obľúbený esenciálny olej. 

Tu je recept: 

Postup: 
  • Vydezinfikujeme si všetky nástroje a nádobky a to buď min 60% ntným alkoholom alebo povarením vo vode 
  • Do jednej misky si odvážime ružovú vodu a do druhej marhuľový olej, bambucké maslo, glycerín, sójový lecitín a včelí vosk

  • Obe fázy postupne zahrievame vo vodnom kúpeli na teplotu okolo 70°C (menej ako 80°C)
  • Pri teplote 70°C, postupne vmiešavame ružovú vodu do olejovej fázy, pomôcť si môžeme peničom mlieka alebo vložením misky do studenej vody, čo urýchli proces chladnutia
  • Keď emulzia vychladne na 40°C pridáme vitamín E, konzervant Cosgard a esenciálny olej, všetko spolu dobre premiešame
  •  Naplníme do nádobky- ak použijete airless flašťičku ako ja, pomožte si vrecúškom a vždy uzatvorte až po úplnom vychladnutí
Čo poviete? Skúsite? 😊

1 komentárov:

  1. Ja som skúsila a som spokojná. Akurát môj krém ostal dosť tekutý. Neviem kde nastala chyba.

    OdpovedaťOdstrániť