Vianočný Špeciál I 'Snehová guľa' Šumivá Bomba do Kúpeľa



Guľovačka v kuchyni 😊 a sneh po celej dlážke 😵
Moje prvé bomby sa podarili, všade to tu opäť super vonia...musela som sa obrniť štipkou trpezlivosti, lebo ako mi to išlo na začiatku krásne, nejako sa to asi v polovici zaseklo...ale o tom už viac v recepte:
           + plastové otváracie gule
             miska 
             odmerka
             váha 

Postup:
  • Roztopíme si bambucké maslo a necháme vychladnúť
  • Zmiešame sypké ingrediencie
  • Primiešame maslo a olej a zmes si rozdelíme na dve časti (teda ak chcete dvojaké bomby)
  • Do prvej som pridala 30 kvapiek esenciálneho oleja Palmarosa a iba 5 kvapiek Ylang Ylang, do druhej 30 kvapiek Lavandinu a štipku modrej miky
  • Následne na zmes striekame buď destilovanú vodu alebo ružovú vodu, prípadne 99% alkohol- ja som použila ružovú vodu a trochu alkoholu. Nelejeme! Striekame rozprašovačom.
  • Keď má zmes konzistenciu asi ako vlhký piesok (drží pokope, ale stále je to piesok), vtláčame ju jednotlivo do polovičiek plastových gulí, spájame ich preplnené a pritláčaním zvyšnú zmes vytláčame von 
  • Necháme pár sekúnd vo forme, jemne poklepeme lyžičkou po obale, otvoríme najskôr jednu polovicu a potom druhú
  • Necháme schnúť aspoň 24 hodín 
Mne sa na začiatku darilo výborne, neskôr sa mi gule akosi zle spájali, vodu treba rozprašovať pomaly a radšej si vždy vyskúšať či sa to spája alebo naopak nie je to príliš mokré a bomby sa nedajú ani vyklopiť.
Ak nemáte guľovú formičku, použite hocijakú silikónovú, aj na ľad napríklad. 
Z tohto množstva mi vyšlo 12 bomb s priemerom 4cm, ale úplne, že presne 😀 tak si rovno ešte prisypte trošku sódy. Už po pár hodinách sú tvrdé a nerozsypajú sa.
Tak a idem ja pozametať ten sneh 😉

0 komentárov:

Zverejnenie komentára